8 februari 2011

Säljdagen







Nu var det ett tag sedan jag skrev något här på bloggen... Men det beror inte på slöhet eller ointresse, utan snarare lite ont om tid. Jag försöker nämligen bygga en liten hemsida med ett galleri för mina bilder och det kräver sin tid. Särskilt när man inte har riktigt klart för sig varken hur det ska se ut, eller hur man gör! Men, men det ska nog bli ordning på det till slut!

Nu måste jag berätta lite om gårdagen. Vi var nämligen på Säljdagen med jobbet igår och det var en riktigt rolig upplevelse! Självklart tack vare föreläsarna, men också eftersom vi på Impacta har gjort en del material åt eqp inför denna dag som vi alltså fick se live nu. För underhållningen stod bland andra Årets talare 2009, Kjell Enhager, PG Wettsjö, Mr Mindbusiness himself Pelle Tornell och Amelia Adamo. Föreläsningar i 9 timmar skulle kunna vara hur trist som helst, men jag hade inte tråkigt en enda sekund! Och ändå är jag inte säljare, vilka ju är målgruppen för detta event...

Inga kommentarer: